GLS szállítás: 

1 vagy 2 munkanapon belül szállítási címre kézbesít a posta, illetve megkísérli.    amennyiben az első kísérlet nem sikerült, másnap ismét megkísérli a kézbesítést. A címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap, SMS-ben vagy e-mailben. Amennyiben a kézbesítési kísérlet nem jár eredménnyel, a küldeményt a letéti postán veheti át a megrendelő, őrzési idő: 10 munkanap.
Vagy e-mailben lehet információt kapni.
A feladásról, kézbesítésről, kézbesíthetetlenség okáról vagy letétbe helyezésről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon ügyfélszolgálatunkon telefonon.
Át nem vett küldemény visszakézbesítésének díja: nettó 580 Ft/csomag. Amennyiben a küldeményt a megrendelő nem veszi át, a szállítási + visszakézbesítési díjat meg kell fizetnie.

GLS express: 

1 napos időgaranciával
H-CS de. 11 óráig leadott rendelést legkorábban másnap,
P-en 11 óráig leadott rendelés legkorábban hétfőn kaphatja meg.
Díja: bruttó 690 Ft

Kiegészítő szolgáltatás:

Utánvét díja: 200 Ft

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Felhasználó a "megrendelés elküldése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

Adatbeviteli hibák javítása:

Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Felhasználó e-mail -ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.